donderdag 4 oktober 2007

urghz

En ik heb woensdag NIX gedaan, heerlijk. nuja ik moest vroeg op omdat de postkantoormannetje mijn pakketje kwam brengen (van 20 kilo en blij toe dat ik t niet zelf naar de 4e verdieping moest dragen ehehe). Die kwam pas rond 11 (tijd was van 9 tot 12, nugoed hij kwam tenminste in de tijds-range, wat we niet kunnen zeggen van nederlanders, die zouden de volgende dag 's avonds komen..). Vet leuk al mijn spullen weer te zien en god dankend dat ik weer mijn eigen haarspullen heb! Simon kwam naar mijn kamer en we gingen samen wachten. Daarna gingen ik naar Jusco en sprak ik later weer met m af. Even op internet geweest zijnde in de kamertje met 5 computers met internet voor een aantal gebouwen met veel verdiepingen voor veel buitenlandse studenten, die warm is en je wordt er lekgeprikt door muggen. Ik heb ondertussen al 8 enorme muggenbulten gekregen.. heerlijk japan zo met beestjes:P. Hierna ging ik weer naar Jusco samen met Simon, even naar de cd-shop en bij de Starbucks chillen. Hierna gingen we even naar Deo Deo, wat een electronica zaak is dat een straatje oversteken is vanaf de Jusco. Hier kocht ik een epileerapparaat, die ook in europa werkt EN onder water! haha dat vond ik wel cool. Hierna zocht ik ff Simon (omdat deo deo gewoon veel te groot is) en ik vond m in een massagestoel! Ik dacht, dat kan ik ook! dus lag ik in de massagestoel naast hem een heerlijke massage te krijgen for free! Ze zijn namelijk om uit te proberen hehehe. Daarna gingen we door weer naar Tenjin, en zagen we Yuko en Chihiro weer en in de bus ook een klasgenoot, Isabella, die een stukje met ons meeliep maar later ziek afhaakte. We gingen langs een enorme anime/manga zaak waar een enorme poster van Tengen Toppa Gurren Lagann hing en ik de fangirl ging uithangen (dankjewel Werner .. -_- o en ik zie overal japanse boys die op Werner lijken! ik noem ze allemaal Tenzuka-kun en mijn tutor het uitgelegd hebbende moet ze elke keer lachen) We aten bij een zogenaamde 'kids club' , wat meer gewoon een huis was met wat tafel en het zag er echt uit als huishouden (was het waarschijnlijk ook). Heerlijke yakisoba (gebakken noodles) met varkensvlees gehad! Dank meiji-ya voor t feit dat ik weet hoe t smaakt opdat ik het nam hehehe. Yuko had vis waar ik van had geproefd en Chihiro had taco-rijst haha ook erg lekker maar niet echt taco achtig XD. Hierna keerden we terug naar huis nadat we nog even rondliepen. Teruggekeerd zijnde naar de dorm, gingen we weer pogen tot op internet te komen. Weer lekgeprikt wordende wachtten we op de pc's die maar tot 9 's avonds wakker waren maar het was al kwart voor 9 dus jammerzzz. We zagen wel 2 Belgische jongens uit Leuven (wat ik al gelijk dacht van hun) die hier voor de JTW-programma zijn. Vanochtend werd ik wakker, en was het tijd voor de alien registration! want jaja, aliens moeten geregistreerd worden in Japan! Dik lang gezeik in het Japans, daarna introductie door Shimizu-sensei en Mori-sensei 's middags over de lessen, ik kreeg maar een fixe hoofdpijn omdat we VEEL moeten doen en het erg MOEILIJK gaat worden. Hier zitten namelijk echt voornamelijk mensen die perapera zijn in Japans (vloeiend zijn). Ik red me zeker wel tussen hun en onderling praten we ook Japans, erg leuke mensen hier! Al gelijk vrienden gemaakt en samen op zoek naar een fiets gegaan en inkopen gedaan. Daarna ben ik gaan eten en met een vriendin (al avond: half 7) Emily, een Brits meisje die naar de JTWcourse wilt veranderen (wij doen de JLCC), en zij hoorde dat we gratis draadloos internet konden krijgen in het parkje naast de dorm, dus ik ben er heengegaan en nu zit ik er! Een smerige grote kakkerlak liep alleen net langs dat mijn mood een beetje verneukte, maar emily is onderhand weer naar huis en ik zit hier met een jongen Alex, Frans en hij zat hier al. Ik zag m zitten en dacht (toen ik met Emily signaalsterkte aan t zoeken waren met laptops in de lucht lopend en japanners raar naar ons kijkend) hee die heeft vast signaalsterkte! nou we zitten hier dus, gezellig in t donker en internettend en lekker warm! nou hierbij laati k het voor vandaag, heb veel typfoutjes en taalfoutjes maar heb geen zin meer om die te verbeteren. Als ik iets vergeten ben dat HEEL leuk was dan laat ik het wel weten in de volgende post!

1 opmerking:

Unknown zei

Quote van de dag: "lekgeprikt door muggen"!

Hoe bedenk je het :)

Maaruhh kennen ze daar geen patat of zo?