vrijdag 5 oktober 2007

Oyow

Het is weer avond! En dus zit ik weer in t parkje met gratis internet met WEER nieuwe mensen die ik ontmoet hahaahha vanavond is het Marcus uit Singapore en Nick uit GriekenlandXD Vet lachen en gezellig. Iig vandaag was leuk! iig na de test en nu doet mijn shiftknop t weer omdat ik op mijn eigen pc zit heheh. Vandaag na de test zijn we naar de bank gegaan voor een bankrekening, en daarna zijn we een fiets gaan halen en hebben we echt een EIND gefietst! T fietsje was te klein voor mij moet de zadel nog hoger verstellen, maar ik heb echt genoten van t fietsritje. Langs de zee langs overal tussenweggetjes en ik voelde me voor het eerst als een echte bewoner van Fukuoka. Genieten hier! We hebben daarna een mobieltje gekocht, en dat was ook erg leuk maar het wachten was echt lang en duurde tot half 10 terwijl de shop eigenlijk om 8 uur sluit dus hele aardige Japanners! In ieder geval heb ik nu een mobieltje, degenen die mijn nr willen weten mail me maar haha maar voor buitenlandse telefoontjes kun je beter naar mijn kamernummer bellen want ik heb een vaste telefoon op mijn kamer (was er al, ii ne!) Vandaag ben ik de hele dag met de koreanen meegegaan, echt lachen die mensen. Leuke plannen gemaakt en ik kwam Vini weer tegen met wie ik heb afgesproken morgen een fietstocht naar het strand te maken. Het weer is nog steeds perfect en het eten ook! Weer sushi vanavond, t leven hier is goed hahah. Kan niet echt begrijpen waarom die Griek naast mij (die hier een master van 2.5 jaar volgt) naar huis terugwilt! af en toe oke maar hier is t leven zo leuk gewoon, elke dag nieuwe dingen en ontdekkingen, net de avonturen van Columbus ofzo maarja dan in een wereld waarin t meeste al is ontdekt enzo XD. Ik ben superhappy nu, was ik niet na de test omdatie KUT was en ik er geen REET van kon hahaha. Maarja ik ga hard studeren mensen, jaja nooit gedacht dat ik dat zou zeggen he maar mijn cursus schijnt dus ECHT moeilijk te zijn en er zitten hier ook al echt 4e en hogere jaars in mijn cursus. Bijbenen dus!

1 opmerking:

Anoniem zei

Heey allerliefte stoer nicht van me, waar ik ONTZETTEND TROTS OP BEN. 私はあなたの自慢している... zo ik hoop dat ik het goed geschreven en. Sta je versteld? , haha niet zeker, ik heb namelijk gebabelfished (vertaalsite). Anyway, de dag dat je wegging heb ik echt continu aan je gedacht, aan de reis, en aan wanneer ik je nu eindelijk zou spreken. Ik hoorde uiteindelijk van didem dat er 8 uur tussen ons zit そう悪い !

Nouja, ik ben ondertussen ook ontzettend druk met school, maar gelukkig nog wel in een taal dat ik versta hahahaha:P.. Ik ga je blog zeker in de gaten houden, en weet je wat.. We moeten een dag afspreken (wel in het weekend) wanneer jij gewoon een tijd zegt, en ik online kom.. ook al is het hier snachts!... want ik mis je echt best erg :( ...

Ik moet nu wel echt gaan, want anders krijg ik mijn planning voor dit weekend niet af (leren leren leren leren leren leren leren )..

Ik hou ZIELSveel van je! 私は愛する


Dikke kus en knuffel!

Je trotse nichtje:P

Acelya