woensdag 10 oktober 2007

uggabugga

Heyhow
Gistere nix gedaan test gehad S-4 gehaald daarna veel geslapen blabla niet interessant. Vandaag was LEUK! Vroeg op daarna Koreaans lunchfeest, daarna weer in mijn kamer gehangen beetje gestudeerd, daarna gingen we met zn allen naar Tenjin weer en gingen we Karaoke doen! Mijn eerste keer en het was LEUK. Simon en ik gingen Gin & Juice doen (big up to my brotha for teachin’ me ded sheit:D) en daarvoor hadden we lekker gegeten blabla Nabe and it was GOODZ en t themesong van Tengen Toppa gurren lagan was op hahahaah ik meezingen XD (big up to tenzuka:P). YBBUser is gaaf man, dat is mijn internetconnectie nu en tis echt goede verbinding. Gisteren was wel 1 ding grappig (o t regende dat ut goot, niet normaal, simon en ik zaten dus zwaar nat in de bus), een oud vrouwtje achter ons lag helemaal in een deuk om ons Nederlands neem ik aan, ze was zo lief aan t lachen en zo aanstekelijk haha. Anyhow kep geen zin meer om hier alle details te typen dussee vul t zelf maar in:D. baibai

3 opmerkingen:

Anoniem zei

We hebben er een karaoke-fan bij, yiehaa!! goed om te lezen dat je het al meteen razend druk hebt, maar ook lekker veel leuke mensen hebt ontmoet, dus da tkomt wel goed met je!! Super! Hou ons op de hoogte!!

Liefs,
Heleen

Felix zei

Hehe, als je maar plezier hebt he ;)
Probeer de harde 'gee' te vermijden als je Nederlands in Japan spreekt, heb gehoord dat ze vooral daarom stuk gaan xD

Groeten,
V-lix~~!

Anoniem zei

ow snap... SHUKUMEI GATTAI!!!
te gruweliijk XDDD
Ik was dus naar abunai gegaan... ook gekaraokeet... 3 maal raden welk nummer?? XDDD
Jup... Yuusha Tanjou van Gaogaigar, en dat samen met Gigi XDD was zo fuck awesome... er is een filmpje gemaakt dus binnenkort zie je het wel XD