vrijdag 19 oktober 2007

Moe en hyper tegelijk :O

Ik ben zo hyper vandaag! Val iedereen lastig met mijn energie.. Oh meidiyamensen, waarom hebben jullie me niet geleerd dat ikibier hier namebier heet? XD ik zo neee nee tis ikibier XD voel me een beetje stom:P of was het nama, nou kep geen idee dus laat maar:D. Gisteren was erg amusant, we zijn na schooltijd naar Tenjin gegaan, daar gegeten en daarna met zn allen naar de kapper geweest (allen: simon&emily, michiyo en ik). Ik was wel nerveus want ik had zoiets van wat gaan ze met mijn haren doen omdat de jappaners geen idee hebben wat ze met mijn haren moeten doen omdat geen japanner haar heeft zoals ik XD. Nadat ik jonathans blog had gelezen was ik wel wat gerust, want hij heeft ook een bos haar XD. Ze hebben uiteindelijk mijn haren gewassen en gekamd (wat echt heerlijk was in tegenstelling met de hardhandige nederlandse kappers xD) en daarna uitgedund geknipt en gestijld. kep nu stijl haar XD. Staat best goed ook nog, ik heb fotows gemaakt van het hele proces van emily en simon (michiyo moest vroeg naar huis dus die heeft haar haren niet laten doen) en zij hebben fotows gemaakt van de mijne. De plek was superchique, kep 2900yen betaald in totaal wat echt totaal nix is vergeleken met nederland. We zaten ook nog in een soort van VIP-kamertje (al had ik t vermoeden dat ze de gaijin weer eens uit zicht wilden halen:P maar sinds sluitingstijd al was geweest zou dat wel niet t geval zijn geweest) en we mochten zelfs een film uitkiezen en kijken, we hebben Nana gekeken met japanse ondertitels XD. T plan was om lord of the rings in het japans te gaan kijken maar die hadden ze kwijtgeraakt XD. Nou erg leuk en daarna naar starbucks geweest want de kapper was maar open tot half 10 maar we waren er tot half 12 :o en de laatste bus rijdt om 11 uur dus die hadden we heel erg gemist. Nou ik laat liever mijn haren doen door Japanners dan door Nederlanders heb ik besloten want ze snappen wel in ieder geval wat hip is. Vandaag lekker vrijdag en zometeen is de Nomikai (feestje) voor de JLCC mensen. Hopelijk wordt t weer gezellig en schrijf jullie laterss!

Geen opmerkingen: