maandag 8 oktober 2007

SHINBASHI

Hiyeuhhh! Ben ik weer, nu met al men friendz in t park en t wordt hier echt steeds drukker XD. Nou vandaag eindelijk een Turk gevonden!!!! Ceran heet ze, en zij was t meisje met wie vini wegging op zaterdag. Ikdacht dat ze spaans was hahaah en zij dat ik nederlands was XD. Dus eindelijk een turk om mee te praten. Ze heeft 9 jaar in Duitsland gewoond en spreekt vloeiend duits turks en engels. Gisteravond werden alle Koreanen dronken en hangerig! erg lachen, kyungmi kwam naar me toe van: Ik hou zoveel van jou!!!! echt omvallend tegen me aan ik zo: dude ik ken je pas een paar dagen whahahah, maar wel lief meisje! Mijn favoriete Koreaan naast Dehi. Nja iedereen beetje aangeschoten naar t strand weer gegaan en heel erg onwillekeurige japanners aangesproken, vet lachen. Daarna gaan slapen, weer veel te laat, maar wel lekker kunnen uitslapen! Vandaag dus naar de hyaku-en shop geweest (de 100yen winkel) vet goedkoop en voor VEELTEVEEL dingen ingekocht die ik allemaal niet nodig heb, maar alles wat ik hier koop ga ik uiteindelijk toch wel naar nederland sturen dus kan ik t daar gebruiken. Maarja dus daarna beetje rondgehangen in mijn kamer en getekend, en daarna met zn allen gegeten paar nieuwe mensen erbij gekomen, Dean de Canadees, Andrew de Amerikaan, Cerran de Turk, nog een slowakees meisje waarvan ik de naam niet meer weet, enneehh ja tis leuk ik ga even verder met leuke dingen doen, latahz!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Devran abla zo te zien heb je het wel naar je zin onniej daar in Japan,, tjonge jonge jij lekker beetje plezier maken wij hier in koude NL leren voor school hahah maarja nog veel plezier

Heinig an:P
Arman

Felix zei

新橋!!

えぇぇ、次は。。。

Nou je snapt hem wel :P

Maar zo te horen erg leuk daaro? :P
Ik zal deze leuke blogjes natuurlijk bijhouden.
Maar ik wil dan ook Engrish zien!!! XD

エンリッシュ写真フゥゥゥ~~~~~

(Je snapt deze ook wel he xD)

フェーリクスより