zaterdag 20 oktober 2007

Brakheid in de zon

Yoyoyoyowww mensen ben ik weer in t park met een lekker zonnetje in mijn rug en tegenover mij op t baseballveldje spelen basisschoolkinderen baseball.. omfggg die kiddiez spelen hard!!! Ze zouden mij 100x afmaken ze gooien echt zo hard, kinderen in nederland zijn echt nietsnutten vergeleken bij deze harde trainingen die ze hier hebben haha. Nou tis lekker zondag vandaag tis nu een uur of 11.30.. zit hier met Andrew op t bankje te chillen met internet, heb nog steeds geen internet en zal minstens een maand duren voor ik t heb. Ik kan geen andere friggin internet krijgen dan 'I am', soort van internet voor alleen de dorms. Ik zit hier onzin uit te kramen en Andrew zit maar schaapachtig te lachen XD, ik ga wederom eens nergens over. Vrijdag was de nomikai erg interessant, heb simons tutor 'beter' leren kennen, ook de knapste japanse jongen die hier rondloopt afgezien van de jongen die ik die avond in Fubar heb leren kennen. Andy je hebt wel gelijk over deze Japanse jongens, ze proberen echt met iedereen wat haha vooral als ze weten dat ze ermee weg kunnen komen, wel een beetje walgelijk.. De japanse meisjes daarentegen worden maar genaaid.. vind t wel zielig voor hun hun vriendjes gaan vreemd :S. Anyhow afgezien daarvan was t een supergezellige avond en was ik de volgende dag brak en ziek XD. Maar dat hield me niet tegen om naar Dazaifu te gaan! Dazaifu is een plek een half uur met de trein, we zijn met Ceren Andrew Nico (aderfemu, my brother) en Nadav gegaan. De standaard groep dus wederom. Nico en ik kwamen erachter dat we allebei van tekenen hielden en we zaten in zijn schetsboek te tekenen in de trein enz. Terug naar Dazaifu, tis een plek met tempels etc, en we zijn ook nog even een gebedje gaan doen bij de Shintoschrijn. Erg interessant cultureel gezien deze 'rituelen', ik heb er erg vaak les over gehad maar om het echt te aanschouwen is een ander verhaal. Daarna zijn we in een Raamen tentje gaan eten, en de mensen waren erg onder de indruk van ons (vooral dat we aan Kyudai studeren). Ze bleven maar staren en vragen stellen, erg schattig die Japanners XD. Gisteravond hebben we met dezelfde groep films gekeken, waaronder Toki wo kakeru shoujo, die ik al op de Animecon in Almelo had gezien maar t niet erg vond nog eens de zien (chiaki... mmm). Daarna hebben we erg toepasselijk Groundhog Day gekeken XD. Toki wo kakeru shoujo is een animefilm die gaat over een meisje die in tijd kan springen dus sommige dagen steeds herleeft. Daarna Groundhog day XD erg leuk om die met Amerikanen te kijken heheh, ik ontdekte namelijk nieuwe dingen aan de film die me eerder niet waren opgevallen door de amerikaantjes hihih. Voor de rest heb ik lekker uitgeslapen vanochtend, uitslapen hier kan maar tot 9 uur want tis erg vroeg licht al hier. Dus hoef ik niet meer zoals vanouds tot 1 uur smiddags te slapen! scheelt wel, lekker hele dag voor me. Aangezien Feride-yenge me wakker belde om kwart over 2 snachts en niet realiseerde dat t misschien 7 uur in nederland was maar tis geen 7 uur in JapanXD. Erg leuk wel om even met ze te praten, en fijn om Feride-yenge en Acelyas stemmen te horen. Ik heb heroes aflevering 2 gekregen van Nico!!!! die ga ik dus kijken vanavond en ik heb om 2 uur afgesproken met Yumi! Van mijn eerdere blogs valt dit te lezen: ze is t meisje met de Yakuza-uitziende broer die ik op t strand had ontmoet. Dus lekker even Starbucks tijd en daarna heel.. veel... huiswerk.. en nee Andy misschien valt het in Nagasaki mee maar Fukuoka is hard bikkelen!! T_T

3 opmerkingen:

Andy zei

Hihi.. Ja het is soms een beetje hopeloos ja. Maar goed, ook de buitenlandertjes in de club zijn aardig hopeloos als het gaat om wat voor Japans meisje dan ook achterna lopen! ;)

En sommige Japanse meisjes kicken ook weer eens gigantisch op al die aandacht..

*zucht*

Anoniem zei

Heej !
Leuk hoor wat je allemaal doet en ervaart. je ontmoet allemaal leuke mensen. Ook interessant om te lezen. Mis alleen nog wel de foto's, maar je zei al dat ze nog wel zouden komen.

Gr. Joyce

Unknown zei

Hahahaha...


nogmaasl SORRRY:P


Aceee