zondag 21 oktober 2007

Een paar leuke feitjes tussendoor..

Eventjes tussendoor zijn er nog grappige dingen gebeurd.
-vrijdag na t uitgaan ben ik bezopen tegen Venia's deur aan lopen bonken en hem wakker gebeld en gebonkt dat Aga (de heks die de hele tijd om t hoekje stond) verliefd op m is en datie met haar moet krijgen etc.. ERG amusant sinds ik gisteren de hele tijd heb lopen smsen hoe sorry ik wel niet ben enz. XDXD en Aga wil niet eens dat ik ontken dat t is gebeurd want ze vindt m gewoon wel leuk en hij vindt haar waarsch ook leuk want hij was zo van nee je loog zekers he! Nu zit ik er tussenin terwijl ik zoiets heb van onoez.. XD
- Yunte, een Koreaanse jongen van 18 die met een groep van 7 koreanen direct na afstuderen van middelbare naar Japan zijn gekomen om weet ik veel te doen. Hij vroeg me tijdens de kanji les de domste dingen:
*zijn alle nederlanders linkshandig? (hij zag toevallig dat Simon en ik beide linkshandig zijn XD)
*zijn alle wegen in nederland onder water? (tis toch geen friggin Venetie???)
Ik lag dus erg dubbel in de les terwijl de lerares me aankeek met een ? op r gezicht XD. Nou dat wordt nog lachen met die gast!
Dat was ff snel tussendoor, zometeen weer huiswerk huiswerk huiswerk, t houdt echt nooit op hier!
buhbyez...

5 opmerkingen:

Felix zei

JA MAN! WE LEVEN ECHT ONDER WATER IN NEDERLAND! BUEHUEHUEHUEHUE :O
Nee da's wel grappig ja xD
Het is wel mooi om te lezen wat daar allemaal gebeurd, want van Simon moet ik het niet hebben ¬ .¬
Kun je 'm ff schoppen dat hij z'n o-zo-vette-ryugaku.nl eens moet updaten en moet gaan BLOGGENENGOIEIFJENKFJ!!
Sorry xD ben vroeg op voor de verandering (10:00 hierzo) dus dit is ff wennen voor me :P

フェーリクスより

Anoniem zei

Hey Dev,

Dus je hebt je haren laten veranderen? Wow, ik denk dat het erg leuk is geworden. Ik wil foto's foto's foto's!!!!!

Dikke kus..
Nida

Anoniem zei

Ey Chicka,

Zomaar op een grijze donderdagmiddag lees ik je blog en duizelt het me van namen van dingen waarik nog nooit van heb gehoord.. Al dat eten en die anime namen Dios mio in wat voor wereld zit je daar;-)?!
Anywayss.. laat die Japanese dem zien dat ze geen dutty wine kunnen :P en ik hou je in de gaten ;)..

Besos

J.

Anoniem zei

WHAHAH linkshandige Hollanders!! In Montreal waren Sjoerd Sjoerdsma en ik de enige Nederlanders. We hebben een meisje uit Sierra Leone wijsgemaakt dat bij alle Nederlanders de voornaam en achternaam beginnen met dezelfde letter. HAHA ze geloofde het 3 dagen lang :)
- Oer

Anoniem zei

Joehoe devviej-chan :p

wrm zeg jeniks op m'n mailtje hea
:( vind ik jammerzzz
Leuke verhalen daar allemaal joh! ^^; Echt gaaf :)

Laat ff wat horen wil je? :)

~xXx~