zaterdag 6 oktober 2007

*mep* weer n mug.. fast bastards

jaja parktijd! vandaag was weer eens een erg leuke dag. Gisteren nog afgesloten door op Dehi's kamer heel lang rond te hangen tot 2 uur, en de braziliaan heeft me 's ochtends niet meer gebeld dus ging ik naar m toe maar wist niet waarie precies woonde. Ik kwam m tegen in de hal met een ander meisje en andere jongen (mexicaans, heet Oliver) en zij gingen toch maar een Fukuoka tour doen. Ik ging liever op de fiets dus ik ging niet mee. Emily had me daarvoor nog gebeld om naar t strand te gaan met t Poolse meisje Agniezska (spelling waarsch verkeerd) en Bartosz, (o ze zijn net aangekomen haha hier in t park we gaan avondeten hehe) maar iig met hun naar t strand geweest eventjes, daarna op Emily's kamer rondgehangen. Daarna ben ik maar naar mijn kamer gegaan en heb ik wat gegeten enzo. Ik ging maar in mijn eentje rondfietsen en dat was t beste blijkt achteraf! Ik had zo'n lol niet normaal. In je eentje beetje overal ontdekken, ik heb geld gepind! heb een goede bank gevonden (behalve die atm's in Jusco, daar pinde ik eerst maar die werken nu niet meer:S). Ook ben ik het hele strand afgefietst en naar de Luna park geweest! er is gewoon een pretpark hier haha met achtbanen enzo. Ik ging lekker op t strand zitten en heb foto's en filmpjes gemaakt die ik later wel upload (kep camera op mijn nieuwe tel!:D:D). Daar kwam ik Yumi tegen, een aardige vrouw die zat te joggen met haar broer hele aardige mensen hebben hun telnr gegeven enz. Daarnableef ik zitten zonnen en heb een lekker kleurtje gekregen, toen liepen er een groep buitenlandse studenten rond. Een franse jongen ontmoet en een Japans amerikaans meisje die Arisa heet, leuke mensen hebben me uitgenodigd vanavond te gaan clubben. Ik moet nu weer gaan ze zitten op me te wachten om te eten haha en daarna weer talloze afspraken... Waaa t leven is druk hier maar zou t niet anders willen:D ayowww tjowtjow ajuus

2 opmerkingen:

Unknown zei

hoi lieferd heb je zooo gemist maar je hebt wel een leuke tijd he daar ik zal regelmatig je blogs checken ffies kijken hoe jij het hebt daaro na dat jij weg was, was het huisje opeens zooo still:( kom jou terug he en veel plezier geniet ervan leer ervan!:D
HOU SUPER DELUXE VEEL VAN JEE!!

Agnoek zei

Hey Devran,

Sorry dat ik niet meer bij je afscheidfeestje kon zijn maar ik blijf je zo wel volgen. Pinnen kun je het beste doen bij het Postkantoor *yuubinkyoku* best wel makkelijk want die zijn er best veel. Daar kun je gewoon met NL pinpas geld opnemen + en ruime openingstijden!

Agnoek