donderdag 4 oktober 2007

ff snel heur

dit wordt even een korte stuk tussendoorrrr.. nadat ik gister van mijn laptop afging, had ik nog met een gast van de cdshop om 9 uur afgesproken, dus ging ik daar maar even heen om te kijken of hij de cd had die ik wilde. onderweg kwam ik een braziliaanse jongen tegen die ik eerder die dag in de bus had ontmoet. hij had een fiets gekocht waar we het in de bus al over hadden en ik moet nog een fiets kopen. ik nodigde m uit om mee te gaan en daarna een kop koffie te doen bij de starbucks en het was heel gezellig. ik merk dat er geen shift is op deze pc dus geen hoofdletters, yippieeee.. anyhow, nadat ik met die jongen naar huis was gelopen, vini heetie, dacht ik hee ik zie dehi, zown koreaanse jongen van mijn cursus dus ik ging random op zijn deur kloppen omdat ik vanuit zijn raam buiten zag datie aan het leren was en ik hou van mensen storen hahaha. hij vond t wel leuk en we zagen de russische koreaan venia en in zijn kamer was nog een koreaanse jongen hyungmin, samen gingen we ouwehoeren op venias kamer. daarna gingen we naar simon in t park want hij had van mij t internetgebeuren geleerd en toen gingen we jumpstijlen in t park hahaha. nou laat slapen, vroeg opstaan voor de tests vandaag die trouwens vet kut gingen t wordt echt moeilijk dit jaaaaar. mja check julliez laters mensjes.

Geen opmerkingen: