maandag 18 februari 2008

Kyaa~

Hellow morgin (halilstyle). Whoohhh weer druk weekend achter de rug!
Woensdag niet veel uitgevoerd, na de les kare-raisu paati gehad bij de poolse
jongen Bartek met Olga en Kyonmi (koreaans meisje die nu de vriendin is van Bartek)
Donderdag Valentijnsdag, naar de internationale studenten-club geweest en chocola gegeten. Vrijdag, na de les naar de kapper geweest en leuk kapsel laten knippen:) vage gast die mijn haren deed trouwens, waar woon je? kan iedereen zomaar binnenkomen in het gebouw? uhh NEE ga weg engerd. Nja hij was wel een lekkerding maar toch is het wel beetje creepy, niet? XD Anyway foto's staan op facebook^^(amy gifford's pagina tho, te lui om zelf up te loaden als je wilt zien stuur ik je wel persoonlijk mailtje met foto's). Anywayz na kapper-gebeurtenis met veel lol en gepraat zijn we met z'n 6en, Simon, Emily, Amy, Fiona, Ynna en ik naar Starbucks geweest. Iedereen had een apart kapsel laten knippen (bijv Emily van witblond haar naar pikzwart, nja blauwig, btje mislukt dus>_<) dus het was meer een poseer-voor-foto avond geworden. Zaterdag ben
ik vroeg opgestaan, heb de film mr. Woodcock gekeken waarin Billy Bob de kwellende
gymleraar-rol toch wel erg goed overbrengt. Hierna ben ik met Stephanie t amerikaans
meisje naar Tenjin geweest, heb ik een nieuwe piercing laten zetten (helix) in mijn
oor en zijn we lekker gaan eten bij Paul's place wat we toevallig vonden toen we
door de stad liepen op zoek naar voedsel. Hier kon je indiase gerechten en quiches
eten en we dachten ja laten we naar binnengaan. 4e verdieping en het was half 6. We
zien dat er een bordje stond met -open- maar op het menubord stond dat de plek maar tot 5 uur open is. We worden naar binnengelaten door Paul, de britse eigenaar. Erg charmante oude man, erg lachen ook. we namen beiden een quiche menu, waar je een stuk quiche krijgt met pastasalade gewone salade, 1 glas iets te drinken en toastjes. Toastjes hadie niet meer dus hadie de salade op t grote bord gedumpt en kregen we gratis een heerlijke soep. Daarbij kregen we ook gratis een kom met rijst en curry, ik nam de chicken coconut curry, stephanie de chickentandoori. Het waren overblijfsels dus we namen graag de rol van afvalbak aan omdat t gewoon te heerlijk eten ~is! Anywayz, we kregen achteraf nog gratis koffie en overgebleven stuk chocolade-taart. Ontzettend lekker! De reden dat hij langer open bleef was dat
hij en zijn (japanse) vrouw die avond uit eten gingen en besloten een uur langer
open te blijven (lucky stephanie and me!). Daar gaan we dus vaker heen haha. Hij had
veel verhalen over zichzelf, heeft een erg interessante achtergrond met een halfjapanse vader en halfjapanse kinderen haha. Zelf praat hij Japans met een zwaar engels accent, geweldig XD. Nou na t eten waar we echt stampvol van waren wilden we naar een goede karaoke plek maar daar was het superdruk dus gingen we naar huis. In de buurt van ons gebouw is namelijk een karaoke plek dus gingen we daarheen, en 2 uur ge-karaoked. Daarna zijn we naar mijn kamer gegaan en hebben we de film Enchanted gekeken, erg overdreven film, equals wel lachen. T werd dus erg laat maar het was de eerste keer dat ik met Stephanie begon te hangen en ze lijkt erg op mij met haar interesses en wat ze heeft meegemaakt. Dus dat wordt leuk hangen:). Ze kan trouwens erg goed zingen dus ik was meer een aanhangsel bij karaokeXD. Ik zag tussendoor dat ik een mailtje van Yuko had gekregen (waarvan ik dacht dat ze in maart pas hier zou zijn >_<). Bleek dat ze hier al sinds woensdag was maar tot woensdag maar blijft dus maar 1 week. Vandaag hebben we dus afgesproken en zijn we hele dag samen in Tenjin gaan hangen. Ik ben meegegaan naar haar kappersafspraak wat wel leuk te zien was (damn met uitgebreide massages *jaloers*) waarna we yakitori gingen eten (damn wat gaat er veel in dat klein japans lichaampje hahaha) en we hadden ook een heerlijke soort sashimi gegeten, waar ik letterlijk kyaaa~ bij uitriep. Na onszelf halfdood te hebben gegeten aan yakitori zijn we naar karaoke geweest. 2 uur gezongen en daarna besloten om even langs te gaan bij Fubar sinds het 11 uur 's avonds was maar goed bleek niet zo heel veel aan te zijn omdat t meer een loungedag was (zondag heXD). Maarja nu ben ik terug en moe, moet morgen -veel- huiswerk doen omdat ik van t weekend dus geen reet heb uitgevoerd mehehe.. Buhbyee..

2 opmerkingen:

Felix zei

Kyaaa~~~
Zit je eigenlijk veel in Tenjin?

Mja, ik had al gezegd dat ik geen interview kreeg he?
Wil dus nu via ambassade doen (en heb wel goede kans denk ik).
Vandaag longfoto laten maken :S en moet ook nog bloed laten testen >_< my god.

Maar blijf updaten he ;) goed te horen hoe het er aan toe gaat.

Felix

Devi zei

was er van t weekend wel vaak ja haha, zodra mijn colleges zijn afgelopen ga ik er veel meer zitten denk ik ^^