donderdag 7 februari 2008

Ik leef nog steeds..

Om terug te komen op mijn senpai's comment: ik leef nog steeds ja:D Alleen valt er niet zo veel te vertellen sinds de lessen gewoon saai zijn en ik tot eind februari nog les heb.. Ondertussen heb ik mijn scriptie referaat ook gehouden, waarvan Olga (koreaans russisch meisje dat overal filmpjes van maakt wanneer je ook niet oplet en met karaoke enzo T_T) een filmpje van heeft gemaakt.. wat ik niet ga laten zien haha.
Nou veel is er dus niet gebeurd, af en toe uitgaan beetje standaard en dan weer naar school. Eerlijk gezegd verveel ik mij de laatste tijd wel een beetje maar dat komt vooral doordat het januari-februari is, wat ik de vervelendste maanden van t jaar vind. Btw voor mensen die mij kaartjes en dergelijke willen sturen, hierbij mijn adres:D :
4-5-4, D406 Kashiihama
Higashi-ku, Fukuoka
813-0016, Japan
Nou feel free to send me stuff;). Ik heb vanaf nu alleen de 5e periodes les van dinsdag tot en met vrijdag. De lessen hier werken namelijk zo (voor als ik het nog niet had uitgelegd.. kuch felix..) eerste periode begint om 10 over half 9 tot 10 over 10, dus anderhalf uur. Daarna heb je 20 minuten pauze (om eventueel van friggin chinees les naar volgende les te fietsen, andere kant v/d campus haha) en dan begint de volgende periode om half 11. Nou 5e periode is dus van 10 over half 5 tot 10 over 6. Deze 5e periode lessen zijn begonnen in januari, daarom gaan ze langer door in februari waar iedereen na deze week zowat vrij heeft. Wel vervelend omdat ik wel wilde reizen, maar vanaf maart ga ik zeker weg. Ik heb dus besloten om een ecole kaart te halen, wat een buskaart is voor 1 maand dat 6000 yen kost (ong 40 euro?) en daarmee kan je net als een ov reizen voor 1 maand met elke bus (dus niet metro en trein, suf, much?). Het is wel een beetje laat dat ik t nu pas haal maar als ik elke dag alleen maar 5e uur heb kan ik net zo goed tot die tijd lekker chillen elders in FukuokaXD.
Mijn reisplannen zijn t volgende: Eind februari/begin maart naar Kagoshima (zuiden van Kyushu) en vanaf daar met de boot naar Okinawa, en eventueel vanaf daar terugvliegen naar Fukuoka en door naar Kyoto/Kobe. Of ik naar Tokyo ga hangt af van Dex, die nu in Tokyo zit want ik heb geen zin om alleen erheen te gaan sinds ik voornamelijk met Aga het Pools meisje ga rondreizen en zij niet naar Tokyo wilt. Nou ik verheug me in ieder geval op dat de lessen eens afgelopen zijn en ik kan rondreizen!
toedeloe

7 opmerkingen:

Felix zei

Over die periodes had je inderdaad nog niet vertelt! [ >:E ]
Maar tof dat je gaat reizen, dan heb je weer wat te melden volgende keer ^^
En we willen filmpje~~s /o/

<(^_^<) <(^_^)> (>^_^)>

Agnoek zei

Yo Devran,

Heb je de musea in Fukuoka & Dazaifu (4e nationale museum). En ben je bij het Sumo in fukuoka geweest (of moet het toernooi nog komen) En mocht je genoeg hebben van Fukuoka, dan kun je toch gaan reizen.
En Tokyo moet je echt wel gezien hebben ;-) dus gaan met die banaan.

Agnoek

Devi zei

jep heb ik al gezien in t begin dat ik hier was. hehe ja tokyo ik weet niet, denk niet dat ik ga tho omdat ik echt geen zin heb in mijn eentje door tokyo te ronddwalen XD

Anoniem zei

Ik ben zeker weer van plan om naar Tokyo te gaan, dus misschien kan jij dan een keertje langs komen als ik er zit. :)

Devi zei

ik kan alleen reizen in maart haha enige vakantie, en in augustus heb ik 3 weekjes vrij maar dan was ik van plan naar China of Korea te gaan:) dus als je in maart gaat haha:P

Agnoek zei

Yo,

Je kunt toch vast wel iemand regelen om mee naar tokio te gaan of ze daar te meeten. Kim en Tycho zitten daar beiden en wellicht kun je Isaura/Marco/Yukari overhalen om mee te gaan

Devi zei

ik ga waarschijnlijk in de zomer naar tokyo, mijn vriendin yuko gaat erheen verhuizen en zij heeft veel vrienden in tokyo - ik ga gewoon mee:)