woensdag 13 februari 2008

Filmpjes!

Yow ik dacht ik upload een voor een mijn filmpjes hhehehe, t volgend filmpje is
de Christmas party 24 december, waar alle buitenlandse studenten en hun
mentoren heen gingen. Ik had mijn camera de dag ervoor gekocht dus zat nog
een beetje te ouwehoeren met filmpjes. Simon speelt de hoofdrol als jolige
kerstjongen met een 'prettig kerstfeest' -kaart op zn t-shirt geplakt XD.

t volgend filmpje is echt lame filmwerk en suf commentaar maargoed het laat in elk geval zien waar ik woon etc.

1 opmerking:

Felix zei

WOOHOO!!! Filmpjes!
Mooi te zien dat jullie nog steeds hetzelfde zijn xD
(niet geassimileerd in het Japans-zijn :P)
En natuurlijk tof om te zien waar je woont... hoewel, volgende keer misschien de binnenkant?
Mja, veel plezier nog met je reis en laat nog van je horen he ;)

Groeten,
Felix