donderdag 8 november 2007

yahhhoooo (yasna style)

Yahoooo iedereen, ja Yasna stijl want dat gekke Sloveens meissie begroet iedereen altijd net of ze een Animekarakter isXD. Oeh internet hebben is heerlijk, herfst is namelijk dus echt hier begonnen en in t parkje zitten is erg KOUDXD. Dit wordt even een kort berichtje want straks komt Michiyo bij me op ontbijt (Emily's tutor). Laatste paar dagen niet veel meegemaakt, gezellig met yasna onigiri gemaakt gisteren ipv huiswerk, XD en daarna naar Simon en Emily, daarna met Michiyo in mijn kamer daarna terug naar S en E, toen ging ik echt 'huiswerk' maken maar oh, oeps! Ik zag dat Orya en Ya-chi in Yachi's kamer zaten dus ging ik weer even daarheen om te kletsen en wat kungfu geoefend! Kung-fu is ontzettend teringuberleipend gaaf!!!!! Ya-chi's vader is een of andere grootmeester ofzo en heeft het haar geleerd maar zij moet het zich allemaal nog herinneren. Toen ze t voordeed zag ik wel dat ze enorm veel kracht heeft! WOEHOE kungFOE. k lame. Vandaaag heb ik weer eens teveel huiswerk dat ik niet heb gemaakt XD Ik heb in ieder geval met Shimizu sensei gepraat en zij vond alles wel best dus dat ging goed! Ondertussen had ik bij t shoppen zondag bij een ATM gepind 50.000yen (300 euro) dat er niet uitkwam omdat er een foutmelding was, dus ik 30.000 yen pinnen, wat wel lukte. Nou t lelijke was dat ik er eergisteren achter kwam dat die 50.000 wel van mijn rekening is afgeschreven T_T. Ik dus hele dag eergisteren met michiyo in de weer met de banken hier wat nix uitmaakte maar gelukkig erkent rabobank de fout en krijg ik (banken kennende waarschijnlijk een jaar later...T_T) mijn geld terug! wahoe! Nou alles leuk en blij, vanavond gaat Aga Pools voor ons koken! en morgen gaan de Duitse meisjes duits voor ons koken (wurst und bier... iemand..?). Voor zhe rest hou ik alle leuke dingen voortaan op de hoogte!





baybaaaay

1 opmerking:

Unknown zei

Jow Jow ben ik dan eindelijk:D:D
hiroshima nagasaki taki-toki..
Hoe gaat het met DeV Zuster??
Zo te zien wel chill.. Met mij gaat ook wel rustig.. Ik overweeg om een ander studie te gaan kiezen mja kheb nog de tijd dus kdoe hennig an..
Trouwens kheb je japanse nummer nog niet als je die ff wil pasen machen dan bel ik je binnenkort ff..

Groetn uit de Rimboe

Eren van der Polatoglu