zondag 25 november 2007

mizzy televisionstar XD

Hallo mensen, ben ik weer. Hou t deze keer wel kort tho, ik heb een facebook met fotows (er komen later nog meer op): http://www.facebook.com/profile.php?id=575441302
Zo dus ik heb weer een leuk weekend gehad, vrijdag vrij van school, dus ben naar de Kyuudai festival gegaan, universiteits festival van 3 dagen eens in t jaar. Supergezellig! Het was op een andere campus, Ropponmatsucampus (ook weer ns iets anders dan Hakozakicampus XD) eindelijk de anime en mangacirkels gezien, er waren overal rockbands met optredens en overal eetkraampjes niet normaal en iedereen probeerde klanten te lokken. Paar leuke nieuwe mensen ontmoet en ik ga waarschijnlijk bij de anime en manga cirkel, want animecirkel gaat ook om anime kijken en de mangacirkel is grotendeels tekenen en technieken uitvoeren (waar ik heel erg in geinteresseerd ben men skillz uit te breiden). Voor de rest Q-Folks gezien (rockcirkel waar Simon bij gaat) supergave optredens en ik ga waarsch af en toe Simons groupie uithangen (alhoewel t me meer om de leuke japanse zanger gaat:$). Zaterdag ben ik met de auto en een Koreaanse vriend in Fukuoka rond gaan rijden, en gisteren hadden de Chinezen Chinees gekookt (superlekker). Vanochtend (maandag) had ik met Michiyo (emily's tutor) meegewerkt aan haar tv-programma dat op internet uitgezonden wordt. Is het dan niet meer een internet-programma? Anywhoatz, daarna zijn we tenjin ingegaan en lekker Italiaans geluncht. En nu ga ik huiswerk doen, dit was kort genoeg haha XD buhbye

2 opmerkingen:

Felix zei

Waar is die uitzending te zien dan?
Ik wil wel zien wat daar allemaal gezegd wordt :P *hint hint*
En ja, je moet je aanmelden voor Facebook >_< ...verdomme

Groetjes,
V

Anoniem zei

al gedaan dus, lees goed (zit zelfs n link bij mafkees XD)