zaterdag 14 juni 2008

Eigenlijk geen zin maar toch maar:)


nou zoals iedereen weet heb ik eigenlijk geen zin meer om een blog bij te houden,
1. niemand leest het
2. ik doe teveel om bij te houden
Anywho, ik moet toch maar even een minireport maken voor jullie t schijnt:)
laatste paar maanden zijn best hectisch geweest, in de lentevakantie naar
okinawa geweest, met heerlijk weer toen 23 graden etc voor maart:P en paar weekjes
geleden naar Spaceworld geweest, de sixflags van kyushu. Ontzettend leuk! Gave
achtbanen maar eentje scheen toch wel gevaarlijk te zijn, konden we niet inkomen
omdat er een tijdje terug een ongeluk met iemand was t schijnt... :O nog spannender
eigenlijk *pictures final destination 3*, maar toch maar niet gedaan. En ze deden
ontzettend vaak onderhoud viel me ook op! om te voorkomen dat er weer een ongeluk
gebeurde zekerz, echt tig keer oefen-rit etc. konden we een hele poos niet in de
allergaafste achtbaan (waar we tegen t eind tig keer tot misselijkmakende hoofdpijn
toch maar ingestapt zijn heheh).
Zoals iedereen weet, zijn de EK-voetbalwedstrijden (niet dat ik niet trots ben
op men eigen FC Twente:D) hier te zien om 4 uur snachts, wat betekent of wekker
zetten of gewoon heel hard doorgaan! nou mensen die op mijn facebook kijken zien
paar brakke mensjes met bril middenin de nacht in een sportbar! Te geweldig!!!
prachtige wedstrijd, nederland-frankrijk...
erg genoten!
had nog een neerlandse jongen, Eelke, meegenomen, die ik heel random in de club was tegengekomen! Erg gezellig, Simon Eelke en ik de luidruchtige nederlanders (nja simon kan niet echt luidruchtig zijn, zekerz zijn japans bloed:P) echt dik lopen schelden tegen frankrijk, ook al heb ik tig franse vrienden hier hahaha. Nou goed, morgen speelt Turkije weer dus wordt leuk!
nou iedereen geniet ervan en Nederland voor Kampioen! (als ze in de kwartfinales eruit liggen wis ik deze blog hehe)
kuzzz

3 opmerkingen:

Felix zei

Nou zeg!
Ik heb zeker elke week MINSTENS 2x gekeken naar nieuwe entries... Het hele jaar door bijna.
IK LEES ALLES~! >:E

Ik heb nog niets gehoord van Doshisha btw, hopelijk komt dat deze week binnen.
Spreek je later nog wel o/

Felix

Anoniem zei

hey deviiii...
nou ik was wel een van de die hards die toch bijna elke dag in je blog keek. ik hoop dat je hier nog geld mee verdient want aan mij heb je dan zeker een aardig zakcentje verdiend :))
gisteren was de henna-avond van sebos. was wel leuk.
hey tot gauw en een dikke kus.
nida

Marisine zei

Hej,
zeg ik lees je blog wel hoor! Ben dan niet extreem veel online laatste tijd en lees alles met vertraging, maar toch, voel me aangesproken. Dat gaat je een koffie bij de starbucks kosten om het goed te maken zodra ik tijd vind naar Fukuoka te komen :-P
Snap het gevoel wel hoor, heb het idee dat niemand mijn blog leest (waarschijnlijk ook zo XD ), maar probeer toch nu en dan ietsje te schrijven....
Goed mag hard gaan blokken voor komende tentamen, spreek je!