zondag 16 september 2007

Nog 2 weekjes..

Nou dat was lekker sjouwen vandaag. Hier in mijn kamer in Amsterdam heb ik al mijn spullen dat ik niet meer ga gebruiken klaargelegd om weer terug te verhuizen naar Enschede, en nu is het onderweg naar Enschede in de auto met mijn pa. Vanochtend vroeg op om Marco en Isaura uit te zwaaien, die zijn vandaag vertrokken en ik gok dat ze nu ergens in westazie hangen. Afscheid viel zwaar bij de families, maar bij mij minder omdat ik ze toch wel weer in Japan zal zien!:D We zaten nog gezellig even samen koffie te drinken (waar we toch wel erg lang op moesten wachten;) vooral mijn glas water) en de moeder van Isaura maakte een mooie opmerking, 'dit is de laatste keer dat je met je vriendin dit jaar in nederland koffie drinkt'. Echter, ik denk niet dat ik het zo heel erg ga vinden als we ergens in Fukuoka bij Starbucks of iets dergelijks met een fantastische uitzicht aan te dure koffie gaan lurken.. De zenuwen sloegen in elk geval niet alleen bij de 2 die gingen toe, ik besefte me dat ik weer een stap dichterbij mijn jaar naar Japan ben en ik ben net zo opgewonden als ik nerveus ben.Verder ben ik volop aan het plannen voor afscheidsfeestjes, en gaan vanaf morgen mijn laatste 3 dagen werk in. Hoera! eindelijk van werk af, ik heb vorige week ook niet met veel zin gewerkt en heb met mijn gedachten al in Japan zijnde ontzettende stomme fouten gemaakt. Volgende week maar even beter concentreren! Ik weet ondertussen dat ik in kamer D-406 terecht ga komen, wing D, alsin de D van Devran:D houdt mij ook weer een weekje blij.. Kinderen.. lollies etc.. Anyhow, de laatste loodjes wegen het zwaarst, vooral de koffers.. en sommigen overdrijven het een beetje met hun 45 kilo;) ja jij ja zekere blonde deerne:D niet dat ik mag klagen, heb zelf ondertussen een doos van 20 kilo laten versturen, en dat is nog niet eens alles hehe.. Op naar Fukuoka dan maar en eerst deze 2 weekjes overleven..

2 opmerkingen:

Marco Lambooij zei

dat was sarcasme, ik ben echt wel blij met mn 2 weekjes Tokyo^^
Succes met de inpak stress en je laatste week, tot in Nihon
grtz vanuit Tokyo!M

Nadjah zei

uy Devran, nog steeds aan het pakken? Bij welke vliegmaatschappij vlieg je dat je wel 45 kilo mee mag nemen? ik mag al amper 20 kilo (ex handbagage) en mijn koffer weegt al 5 dus da's niet veel ( niet volgens m'n pa die loopt te mopperen dat ik de hele h&m verhuis hier)

anyway, ik vlieg morgen, best spannend. Hopelijk heeft het hotel in Nagasaki m'n reservering ontvangen. Ik vlieg via Bremen, Frankfurt, Seoul en dan Nagasaki, maar dat kun je eventueel ook op mijn blog lezen ( www.alieninnagasaki.tk)

veel suc6 met inpakken ( geloof me, is niet makkelijk ) en goede vlucht!

greetz

Nadia.