dinsdag 12 februari 2008

Sneeuw

Toen ik gisteravond door de wijk Kashii liep, dacht ik dat er bijna vliegjes in mijn ogen vlogen. Bleek dat het sneeuw was! Witte vlokjes waaiden door elkaar heen, maar het was zo weinig dat je niet kan zeggen dat het heeft gesneeuwd. Hetzelfde gebeurde vanochtend, ik ging boodschappen doen en op de terugweg zag ik uit de lichtgrijze lucht vage vlokjes vallen, het is gewoon ZO koud dat het niet eens fatsoenlijk kan sneeuwen:D 't zal allemaal vastgevroren zijn daar in de hemel whaha. Ik kan in ieder geval niet klagen, ben eergisteren naar een onsen even buiten Fukuoka geweest samen met Weiwei, Chinees meisje. Met een gratis bus kun je erheen en t is daar echt fantastisch. Alle onsens die ik in Beppu had gezien hadden 1 ding 'speciaal', of sauna of watervalletje maar deze had echt alles:D. heerlijk genoten dus. Daarna ook nog een hoofd/schouder/arm-massage gekregen.. Was allemaal wel *kuch* 'duur' maar het is nog steeds half de prijs als je vergelijkt met Nederland. Gisteren weer naar de sushizaak geweest samen met Isabella en Agnieszka. Was supergezellig om eens onder de 'europese' meiden te zijn. Alleen Yasna was er niet om het compleet te maken:D. Anywayz, morgen is het Valentijnsdag, en in Japan geef je dan aan degene die je leuk vindt chocolade. Ik ga niemand chocolade geven want als ik het koop is het al op voor ik het heb gegeven haha. In ieder geval ben ik nog steeds te schijterig om die piercing eens te nemen! Ik ga er toch echt zondag heen! (denk ik hehe). Punkiedev on the way:)

Geen opmerkingen: