zondag 4 november 2007

zucht

hellow again! Nou afgelopen dagen waren niet uiterst interessant, gewoon hangen met vrienden en leuke dingen doen zoals samen koken (eergisteren,zaterdag) toen de koreaanse jongens koreaans eten hadden klaargemaakt en die naar ons blok brachten en emily, simon en ik pannenkoeken hadden gemaakt ter compensatie en als dessert, erg leuk en lekker! Vrijdag waren we namelijk nog uitgeweest in Fubar again haha, maar op vrijdag uitgaan is echt dood, dus hebben we besloten vrijdag uit te roepen als karaoke avond of samenkoken en op t strand samen drinken of iets. Zaterdag wil ik tot uitgaansavond dopen want dat is de gezelligste dag om uit te gaan! Zondag (gisteren) ben ik gaan shoppen in Tenjin samen met Chihiro, Hiroko en Aga, erg gezellig maar de japanse maatjes zijn echt te KLEIN. Ik heb wel een leuk uitrekbaar topje kunnen halen uiteindelijk haha en de schoenmaten zijn volgens mij ook wel te doen! Dus boots boots boots want die zijn hier t leukst! Oja heb ik al genoemd dat ik eindelijk INTERNET heb?:D downloadtijd dus hehe, mijn buurmeisje Ya-chi heeft internet gehaald en we delen t nu samen met Kyon-mi (koreaanse buurvrouw 2 deuren verderop) Ik en Ya-chi. Nou ook heerlijk avondgegeten met zn allen, ik en Hiroko hadden een heerlijke Taco-rijst, echt good yumyum! Vannacht werd ik alleen ontzettend ziek, ik ben nog nooit zo ziek geweest denk ik (met mijn pds dan) mijn lichaam ging letterlijk ermee kappen door de pijn, ik voelde dat ik neer zou gaan dus ik belde (5 uur in de nacht XD) Simon snel op zodat ik niet flauwval en dan moet overgeven of iets want dat is gevaarlijk. Nou simon kwam snel naar mijn kamer en toen ging ik liggen en voelde ik me echt beroerd maar voelde mijn lichaam iig weer terugkomen. Toen ging hij weg en viel ik in slaap XD. Vandaag doe ik t dus maar rustig aan en mis ik daardoor wel lessen. Je mag hier namelijk maar 2 lessen missen maximaal, of anders word je gewoon eruit gekickt. Ik moet dus met mijn supervisor Shimizu sensei praten of ziekte geen uitzondering is (die eigenlijk wel superstreng is dus ik vrees het ergste). Het zal wel aan het eten liggen maar ik moet echt goed oppassen. Simon kwam vanochtend nog met yoghurt en bosbessen en thee XD, superlief wel haha, ik heb in ieder geval een beschermengeltje hier dus dat komt goed:). pff ik denk dat ik verder ga slapen en wat huiswerk ga afmaken.. door alle stress heb ik ook nog hoofdpijn gekregen buh... Laters!

Geen opmerkingen: