zondag 7 oktober 2007

Ah parkietime:D

Nou park dus weer. Gratis internet is zhe best hehehe. Zit nu met een heel aardig Thais meisje op t bankje, en echt overal zitten mensen met laptops enzo, het is echt een hotspot geworden. Ik heb zelfs voorgesteld om als we allemaal downloaden dat we dan om de beurt 1 persoon bij de laptops blijft enzo en dat we als we met zn allen hier zitten koffie en snacks te regelen. Thais meisje zei ja dan moet jij maar leider worden en t organiseren. Vind het geen slecht idee eigenlijk haha. Anyhow, gisterenaaf nog na mijn post naar zhe andere kant gegaan van de studentengebouwen en ben daar wezen eten met de Polen Aga en Bart, en Emily. Was vet lekker, Dehi en simon kwamen later erbij, gezellig. daarna met zn allen naar starbucks gegaan, leuke foto's genomen 2 koreaanse meisjes Kyung Mi en Nina kwamen erbij, leuke meiden. Omdat starbucks in Jusco zit waren we ook maar boodschappen gaan doen, wat cocktailtjes in blik gehaald hele lekkere drankjes en bier. Daarna met een hele grote groep koreanen chinezen en ons (europeanen haha) naar t strand geweest en met zn allen in t donker gekletst en gedronken. Ik zag een japanse jongen op t strand met gitaar in zn eentje aan t zingen en spelen. Ik ging met Simon naar m toe ofie bij ons kon komen zitten en spelen. Hij speelde 2 liedjes voor ons en was echt heel leuk en aardig van m. Daarna gingen de (brave) Aziaten al snel naar huis en wij gingen even later ook weer naar Emily's kamer en daar heb ik tot 3 uur gezeten was nog gezellig. De anderen hebben er tot 5uur gezeten, maar we moesten er om 10 uur uit om om 11 uur te verzamelen voor de Tenjin-tour. Simon en Aga waren niet eens wakker geworden haha. Nou toen gingen we met een grote groep naar tenjin, echt alleen maar 3 boekenwinkels ofzo gezien en t was erg saai en lang wachten tot de hele groep zich had georganiseerd. Wel lekker gelunchd, tempura met udon rijst ernaast en met inari. (zoek maar op op google kga niet alles uitleggen hehe). Zo, zaten we vol en moesten we alleen nog koffie hebben want iedereen was behoorlijk brak. Smerigste koffie ooit gekocht, en bij de menu's stond: Launch menu, dat zou dus als het goed is Lunch menu moeten zijn maar launch is ook erg interessant... naar de maan met koffie bij de hand, interesting. Simon en ik maken uiteraard ook van de grappigste Engrish (Japans Engels) fouten foto's. Het vrouwtje dat ons rondleidde (o.a. met andere mensen leider) ging ik ff mee praten. Nou ik gaf haar maar mijn koffie zo van tis smerig he? Nou ze moest echt hele tijd om mij lachen en ik heb al een naam volgens mijn tutor onder de tutors als 'comedian'. Nja iig weet iedereen wie ik ben:P. Echt lachen met dat vrouwtje, dat Kumi heet, en daarna gingen we weer naar huis en is Simon op zn electrische gitaar gaan spelen en ben ik ff in zn bed gaan slapen terwijl hij speelde. Nu is het de bedoeling dat we met zn allen naar een goedkope shop gaan dus ik ga het hierbij laten voor vandaag. Als ik vanavond weer interessant ga drinken ofzo, laat ik het wel weten in mijn post van morgen. Latahz bananaz.

1 opmerking:

Anoniem zei

Haha, leuke dingen al gedaan die eerste week joh :d
Bij mij gaat alles goed ;) woensdag weer 'n workshop geven!
en zaterdag laat ik navelpiercing zetten :x

~xXx~ Chezziej