maandag 14 juli 2008

Hey, hallo, sneeuwwitje doet t zo.. XD

Hallo allemaal! Jah ik leef nog, lekker aan t uitgaan en lol hebben en ook hard studeren hier in Fukuoka natuurlijk. Effe een update, vorig weekend waren Isaura, Marco, Tim en Yukari (en yuks vriend Nana) langsgekomen dus zat isaura een heel weekend (yay!) bij me wat ook erg gezellig was. Hopelijk heb ik het haar ook naar haar zin kunnen maken! Afgelopen weken was het t Yamakasa festival in Fukuoka, als je t googled zie je gelijk was t is. Mannen in strings komt t dus op neer hehehe. vannacht was het de laatste nacht dus ook t meest spectaculairste, dus de hele nacht opgebleven en hele nacht staan wachten zodat de mannen de grote Yama's konden dragen (zie google XD) ik zal zeker weer wat youtubefilmpjes hier ook neerzetten! Vorige week doordeweeks kwamen Felix en zijn vriend Vincent langs, dus een beetje de stad ook laten zien en hopelijk hadden zij ook een leuke tijd:). Voor foto's zie Felix zn blog: http://flixinjapan.blogspot.com/ hehehe te lui om zelf wat te uploaden haha tnx felixzzz;). Anyway vandaag dus doodmoe van een lange nacht en niet geslapen, daarna heb ik ook nog een test vandaag en t hele eerste periode zitten rondrennen tijdens badminton. Als deze update dus raar is: k had nacht doorgehaald, niet ontbeten gelijk door naar sport, daarna wel ontbeten maar ben dus nu helemaal kapothahahaha! hoor wel weer van jullie en ik zet snel de filmpjes van yamakasa op de blog!
groetjesssss

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hey meissie...

hoe is ieeee? dit keer heeft nog niemand geschreven. dus ben ik lekker de eerste hehehe :)
en ben je al je studiejaar een beetje aan het afronden? het is bijna september en als ik me niet vergis zou je dan teruggaan naar nederland.
ik verheug me er zo op om je weer terug te zien. oke, ik zit nog wel in turkije maar het is voor mij toch makkelijker om naar nederland te gaan dan naar japan :)
ik hoop ook dat ik binnenkort weer naar nederland kan gaan.
hey tot gauw weer en een dikke kus.

groetjes,
nida ablaaa.....

Felix zei

Hey hey hey!
Berichtje van Flix hier uit Nederland alweer. Ben gisteren thuisgekomen en lees dus nu weer eens je blogje :)
Het was idd ERG gezellig en het was super om je eindelijk weer eens te zien (zelfde geldt voor Simon als hij dit leest). Toffe tijd gehad, je kunt mijn blog lezen om de rest die we hebben gedaan te kunnen zien.
We spreken nog ;)

Greetz,
Felix